Welkom

De ‘Slagmolen’ te Lille is een oliemolen.  Er wordt op volkomen natuurlijke wijze koolzaadolie (“smout”) geslagen. 

Hij is enig in zijn soort en een uniek monument voor ons land. 


Zondag 14 juni.


Open deur.


Van 13u tot 17u

zijn de molenaars 

aan het werk en is er

MOLENCAFE.



Vanaf 14u

kan je proeven van

onze smoutebollen

gebakken in zelf geslagen

koolzaadolie.